Fredag den 2a

Det vart en lång dag igår. För efter att jag hängt på stan hela eftermiddagen frågade Hannah om jag ville hänga med till IKEA. Så vi drog dit och gick i affärer tills de stängde :) Men jag hann i alla fall slå in några paket igårkväll, och resten har jag gjort idag. Dock har jag några klappar till att inhandla innan jag är helt nöjd..

Men titta, det börjar ta sig under granen! ;)





Just nu sitter jag och äter nudlar i morgonrocken :P Men snart är det dags att ta tag i dagen och sticka till jobbet. Det är jag som har stängningen idag, vilket innebär att jag är hemma lagom till Idol. Det ser ut att bli en lugn kväll. Men morgondagen blir nog allt annat än lugn. Jag måste städa, handla, duscha, laga mat, fixa mig och sen på kvällen blir det fest! :)

Trevlig helg då gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0