Hard work work

Har fått jobba rätt mycket den här veckan :) Men idag är jag ledig! Och såklart råkade jag sova bort hela förmiddagen.. Fast jag tror jag behövde det. Eftermiddagen har jag spenderat på stan, och än är jag inte färdig ;P Har inhandlat ett par julklappar, men har några kvar. Jag behöver ju inte ta alla idag, men känns skönt o ha det gjort. Måste köpa inslagspapper också. Så jag har lite att pyssla med ikväll! ;)

Just nu tar jag ett litet break från shoppingen, med hjälp av 12 bitar sushi ^^ Gud så gott det är!! Tror jag skulle kunna leva på det. Fast det vore ju inte speciellt varierande.. Nehe nu måste jag äta! Men ha en fortsatt bra 1 december alla söta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0