Hörde jag skål!?

Haha vilken dag det var igår då! Jag vaknade först helt bakis.. Och det ska ju tilläggas att jag bara drack ett par glas vin kvällen innan (brukar inte må dåligt alls efter det), men igår var tydligen ett undantag! Hur som helst var vi tvungna att gå upp för att låna en bil, som Kim och Hannah skulle köra flyttlass med. Efter att de stuckit till Hultsfred cyklade jag och handla, trots att jag mådde piss!

Jag är iaf glad att jag inte följde med till Hultsfred. För flera timmar i bil tror jag inte att jag hade klarat. Sen fick jag en massa annat gjort :) Jag städade, färgade håret, duschade, gjorde mig i ordning, och ja...allt det där som jag skrev igår att jag skulle göra ;) Sen kom mina älsklingar tillbaka vid fem typ.

Sen började vi dricka och typ halv åtta kom Emelie och Andreas så då blev det fest! Vi lirade Guitar Hero/ Rockband och hade allmänt trevligt! :) Senare blev det utgång, och därmed rockklubbskväll på Bistro. Inte min musiksmak direkt, men alltid kul att se liveband, och jag har ju länge varit sugen på att gå ut. Nu kunde jag ju inte riktigt dansa som jag gör till r n'b, så jag fick headbanga istället!

Tack för igår kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0