Min lediga dag

Om man nu kan kalla det för det.. Har varit igång ända sedan halv nio då jag steg ut sängen! Upp och slänga i en tvätt, käka frukost, sminka mig, hänga upp tvätten, sticka till Giraffen för att möta upp Emme. Sedan hem för att ta ut tvätten, tillbaka till Giraffen, hem till Emme, ner till stan för att fika med Nella och hennes kille. Och det var bara förmiddagen :P

Det var jättekul att träffa min kära vän igen, var ungefär ett år sedan sist :/ Dessutom fick jag veta att anledningen att de var i stan, var för att hennes lillasyster (även en gammal kompis till mig) skulle gifta sig med sin flickvän, på Kalmar slott idag! Åhh är så himla glad för hennes skull! Jag tror att ceremonin håller på just nu faktiskt. Och av en bild jag fick se på hennes klänning att döma, är jag helt säker på att Viki är världens finaste brud just nu :)

Nehe om jag ska ta och slänga in varorna i kylen och sedan städa lägenheten!? Inte lika glammigt som ett bröllop på slottet, men man kan inte få allt :P

PS: Jag är jävligt glad att jag handlat alla julklappar, för FY FAN vad folk det är på stan nu så här en vecka innan jul! Ahhh panik typ :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0