Natti natt

Hej bloggen!
Här ligger jag och försöker sova. Fast det är lite svårt när det låter som ett jävla krig i vardagsrummet + att det regnar utanför. Jag har lite svårt att sova när det inte är helt mörkt och tyst nämligen.. Om bara älskling kunde sänka nån gång så kanske jag kan få min skönhetssömn och orka gå upp i morron :P Jag har den stora äran att tvätta första passet mellan sju och tio >>wiohooo<< På min lediga lördag dessutom. Haha aja så kan det gå :)

Annars var det väl inget särkilt jag ville.. Har varit dålig på att uppdatera i veckan, I know. Har haft lite att stå i ;) Typ jobbat, fikat, sovit, ätit julbord med jobbet, glott på film och en massa annat skoj, hehe ^^ Och om en vecka är det julafton, jag längtar!! Och då är det bäst för vädergudarna att det snöar istället för regnar! I alla fall i Vimmerby (om jag får bestämma) sådeså!

Nehe nu har älskling tagit på sig lurarna för att kriga vidare. Nu är det dags att sova! Ha det fint :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0