På väg att bli sjuk?

Jag mår fortfarande sådär måste jag säga.. :/ Halsen, huvudet, magen.. Ja det är inte mycket som är bra haha. Men nu ska jag i alla fall åka över till ön för att jobba lite även idag. Behöver pengarna :P Hoppas jag slipper jobba i morron dock. Skulle behöva tvätta (eftersom jag inte hann det idag), lämna in cykeln på lagnig, och sen ska jag iväg på glöggkväll...

Förresten, nät jag tittade ut i morse var det något vitt som låg på asfalten. Fast jag vet inte om man kan kalla det snö, då det bara låg som ett tunt lager puder. Dessutom hade det inte lagt sig på gräset. Jag verkligen längtar efter snö nu! Ni får tycka att jag är konstig, men det är bara snön som fattas för att man ska få den där riktiga julkänslan nu!

Aja, ha en bra dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0