Typ sjuk men inte sängliggandes

Ja men den rubriken kan nog sammanfatta min dag ganska bra.. Jag har känt mig jävligt förkyld och hängig ett par dagar, och när jag vaknade i morse var det inte bara halsen som värkte. Nu har det satt sig i både svalg näsa, öron och huvud. Är inte så pigg med andra ord.

Men trots detta tvingades jag gå ut, för jag var tvungen att lämna in min cykel på lagning, plus att jag hade ett bankärende på stan, och tog dessutom en sushilunch med Emme! Sedan skulle jag hämta ut cykeln och handlade lite på vägen hem. Efter det blev det lite kakbak så att jag skulle ha något att ta med mig till glöggkvällen jag var bjuden på.

Men nu såhär efter en hel dag med en massa farande hit och dit känner jag att mitt huvud inte är helt okej. Det är seriöst en sprängande huvudvärk!! Nej nu tror jag att jag ska försöka få mig lite sömn så att jag överhuvudtaget orkar upp ur sängen i morron. Men jag ska då inte gå utanför dörren, det är en sak som är säker! God natt :)


Kommentarer
Postat av: McAn

Krya på dig!

Hoppas att du har en stor burk förkylningshonung till hands också.

2011-12-08 @ 08:06:41
URL: http://www.forestfamilies.se
Postat av: Manuela

Tack! :)

Jodå, det har jag allt! hihi

2011-12-09 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0