Jag är kär!

Idag kom som sagt en uppfödare till oss på Djurkompaniet, och hon hade med sig tre stycken bengalkatter. Jag har aldrig sett den rasen i verkligheten innan, men alltså så fort jag fick se dom blev jag helt kär! Det var verkligen som en liten leopard, med världens lenaste päls! Jag har alltid vetat att jag ska skaffa en katt eller hund (eller både och) en vacker dag. Men nu vet jag exakt vilken kattras jag vill ha dessutom ;)

Jag kan nog påstå att det var den roligaste dagen på jobbet på länge. För övrigt är det väl som vilken söndag som helst. Förutom att det är första advent kanske. Och att dagens snackis är stormen Berit eller vad hon nu heter xD Man tror ju man ska blåsa bort! Just nu är jag på Ölandsbron, och är ganska glad att jag inte behöver cykla över :P

Längtar hem till älsklingen, soffan och tända ljus....



Snälla rara tomten, ge mig en sån här i julklapp? (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0