OMG vad det låter!

Grannarna har ehh... fest eller nåt i den stilen... Ett tag kunde man tro att taket skulle lyfta där! Jag blir ju inte mindre festsugen av att det spelas hög musik precis xD Har varit sugen på att gå ut och dricka och dansa jättelänge nu! Eller jag har snarare längtat efter att känna suget samtidigt som jag skulle hitta "tid" till det. Men nästa helg blir det nog utgång! För då är jag ledig, och nu hinner jag peppa tillräckligt länge för att jag ska vara sugen då också. Visst är spontanutgångar jätteskoj, men nu känner jag att jag måste planera lite. Har det med åldern att göra kanske..? xD

Aja, ikväll blir det vin och chips i soffan! Men först - mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0